۰
درمان بیماری های کلیه و مجاری ادراری در طب سنتی

بیماری‌های کلیه انواع و علل متفاوتی دارند که می‌توان آن‌ها را به سه دسته ارثی، مادرزادی یا اکتسابی تقسیم کرد. اگر چه بسیاری از بیماری‌های کلیوی تا مراحل پیشرفته نشانه و علامتی ندارند، حداقل شش نشانه هشدار وجود دارد که بیانگر ابتلا به ناراحتی کلیوی هستند شامل: سوزش ادرار یا مثانه، تکرر ادرار، ادرار خونی، پف کردن دور چشم، ورم کردن دست و پا، درد در ناحیه‌های کوچکی از پشت بدن دقیقاً زیر دنده‌ها، بالا بودن فشار خون.

بعضی بیماری‌های کلیوی و مجاری ادراری را می‌توان با موفقیت به وسیله تجویز دارو، رژیم غذایی و جراحی درمان کرد، اما شماری دیگر پیشرفت می‌کنند و به از کار افتادگی کلیه منجر می‌شوند که درمان آنها نیاز به دیالیز و یا پیوند کلیه دارد.


اصلی ترین وظایف کلیه‌ها عبارتند از:

تصفیه خون و دفع آب و مواد زائد، کنترل مواد شیمیایی و مایعات بدن، کمک به کنترل فشار خون، کمک به حفظ سلامت استخوان‌ها، کمک به ساخت گلبول‌های قرمز خون.


دمنوش بذر زیره سبز
دمنوش بذر انیسون
دمنوش بدر رازیانه

عوامل آسیب‌رسان به دستگاه کلیه و مجاری ادرار

می‌تواند به دلایل مادرزادی از هنگام تولد و حتی قبل از آن وجود داشته باشد اما در اکثر موارد فرد در طول زندگی با عوامل آسیب رسان به سلامت دستگاه کلیه و مجاری ادرار مواجه می‌شود؛ برخی از مهمترین این عوامل عبارت‌اند از: ابتلا به دیابت، بیماریهای قلبی و عروقی، ژنتیک و سابقه فامیلی، مصرف نامناسب مواد غذایی، مصرف نادرست داروها و مواجهه با مواد شیمیایی. توجه داشته باشید که اختلالات و بیماری‌های دستگاه کلیه و مجاری ادرار ممکن است در هر سنی و با هر شدتی رخ دهد.


مهمترین علائم هشدار‌دهنده اختلال در عملکرد دستگاه کلیه و مجاری ادراری

که در صورت مشاهده بایستی برای بررسی بیشتر و دقیق‌تر به پزشک مراجعه شود، عبارت‌اند از: اضافه وزن چند کیلوگرمی ناگهانی یا ورم کردن صورت و پا، احساس درد بعد از ادرار کردن، تخلیه ناکامل ادرار، کوتاه شدن فواصل ادرار کردن(کمتر از دو ساعت)، تغییر رنگ، بو و حجم ادرار، قطع و وصل شدن ادرار، سختی دفع ادرار(نیاز به زور زدن برای شروع ادرار)، کم شدن فشار و جریان ادرار نسبت به قبل، سختی نگه داشتن ادرار، سوزش و ادرار قطره قطره، وجود درد در پهلوها.


خرید و قیمت عرق گیاهی خارخاسک

خرید و قیمت عرق گیاهی خارشتر

خرید و قیمت عرق گیاهی گزنه

اختلالات و بیماری‌های شایع دستگاه کلیه و مجاری ادرار عبارت‌اند از:

گلومرولونفریت حاد، گلومرولونفریت مزمن، سندرم نفروتیک، نارسایی کلیه، نارسایی کلیوی حاد، نارسایی مزمن کلیوی، کلیه پلی کیستیک، عفونت دستگاه ادراری، التهاب نفرونها (پیلونفریت) حاد و مزمن و سنگ‌های کلیوی.

متداول ترین روش‌های تشخیص بیماری‌های کلیوی و یا بررسی وضعیت عملکرد آزمایش ادرار، تست 24 ساعته ادرار، آزمایش خون، سونوگرافی و نمونه برداری می باشند.

باید بدانید وقتی کلیه آسیب ببیند و از کار بیفتد ترمیم‌پذیر نخواهد بود. به همین دلیل تشخیص و درمان زودهنگام هر نوع بیماری و اختلال در عملکرد کلیه‌ها و همچنین بیماری‌های زمینه‌ساز مانند دیابت و فشار خون بالا و… از پیشرفت بیماری‌های کلیوی و تبدیل‌شدن آن به نارسایی جدی پیشگیری می‌کند. برای تشخیص بیماری‌های کلیوی و سنجش سلامت این عضو حیاتی آزمایش‌های ساده مانند آزمایش خون و ادرار مناسب هستند.


خرید و قیمت عسل های اصل و فراورده های عسل


مرکز خرید عطر و رایحه های گیاهی مزرعه سبز اسکندری


مرکز خرید ظروف سنتی سفالی و سنگی مسی


مشاوره و تعیین وقت حضوری حکیم اسکندری 09122070671 -02632324045 - درمان بیماریها در طب سنتی


مقالات طب سنتی ، درمان بیماریها در طب سنتی ،درمان بیماریهای گوارشی در طب سنتی ، درمان بیماریهای تنفسی در طب سنتی ، درمان بیماریهای غدد در طب سنتی ، درمان بیماریهای قلب و عروق در طب سنتی ، درمان بیماریهای کلیه و مجاری ادراری در طب سنتی ، درمان بیماریهای مغز و اعصاب در طب سنتی ، درمان بیماریهای پوست و مو در طب سنتی ،


خرید و قیمت آنلاین گلاب اصل و خالص قمصر کاشان سنگین وصادراتی


خرید و قیمت آنلاین محصولات ارایشی و بهداشتی گیاهی


خرید و قیمت آنلاین عرقیات گیاهی اصل و دوآتیشه ، عرق خارمریم،نعناع،گلاب خالص،هل،رزماری،بولاغ اوتی، فراسیون ،خواجه باشی،شوید،جعفری،آویشن،گل همیشه بهار،خارشتر،خارخاسک،گزنه،


خرید و قیمت آنلاین گیاهان دارویی اصل و اعلاء هندی ، کوهی کم یاب و نایاب



تعیین وقت حضوری با حکیم دکتر محمد حامد اسکندری ، درمان بیماری ها در طب سنتی  32324045-026

جهت مشاوره درمان بیماری ها در طب سنتی با شماره مستقیم حکیم اسکندری 09122070671 تماس حاصل فرمایید
و یا در پیام رسان های واتس آپ و ایتا سوالات خود را مطرح نمایید

برای مطالعه بیشتر مقالات طب سنتی بر روی لینک زیر کلیک کنید

مقالات طب سنتی


خرید اینترنتی گلاب های اصل ، خالص ، سنتی و صادراتی 


خرید آنلاین گیاهان دارویی کوهی ( کم یاب و نایاب)


خرید آنلاین عرقیات گیاهی اصل


محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی (مزرعه سبز اسکندری)


فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری


خرید اینترنتی عطر و رایحه های  گیاهی و طبیعی 


خرید اینترنتی روغن های گیاهی و دانه ایی ، درمانی و ماساژ 


خرید اینترنتی ظروف سنتی (ظروف سفالی ، ظروف مسی ، ظروف سنگی)

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا