۰
تقویت نیروی جنسی در طب سنتی

موضوع تقویت نیروی جنسی مردان برای زودانزالی ها (همراه با دیابت مزاج سرد)

۱- یک لیوان دمنوش اسطوخدوس هندی یک ساعت قبل خواب با نصف استکان دمنوش زنیان و با دوقاشق عسل مخلوط میل شود

۲- دمنوش جوزهندی مزاج گرم با دمنوش خرنوب مزاجش سرد (و ضد زودانزالی) مخلوط و با عسل میل شود

۳- نیمکوب سیاهدانه یک قاشق با دوقاشق عسل میل شود

۴-پشت پهلوها را روغن سیاهدانه روزی سه بار یک قاشق چایخوری برای هرطرف مالید ه و سپس روزی فقط یکبار دوالی پنج دقیقه بادکش دستی سرد یا بادکش اتشی گرم سه دقیقه

۵- پنیربا گردو با پودرزنیان بعنوان تغذیه عالیست

۶- دمنوش اویشن و موقع خوردن باعسل

۷- برای دیابت سردمزاج بعدهروعده غذایی یک استکان تا یک لیوان دمنوش بوقناق با عسل حتما بعدیک هفته تست کنترلی بگیرید پیاده روی پیاده روی پیاده روی دراصلاح خون دیابتی بینظیربوده و کشاله را آزاد و درنعوظ عورت موثراست

۸- سایرموارد تقویت نیروی جنسی زنان و مردان + یا کاهندگی شهوت جنسی درنوجوانان را درکانال طب اسلامی و سنتی حسین معارفی تلگرام و یا سروش جستجوکنید

۹- تقویت نیروی جنسی توام بادیابتی عصبی ضماد و مالش روغنهای ترکیبی زنبق و حنظل و زفت به کف پاها

دقت شود در فصل بهاراست درسنین جوان و یا گرم مزاجان ممکنه با خوردن زنیان و یا آویشن و سیاهدانه و یا گردو جوش و کهیربپاشند پس این فرمول را با هم اجرانکند و حتما تست توانایی بدن بعد اجرا شود


نیروی جنسی و اسپرم سازی و راهکارهای تقویتی برای زنان و مردان

الف : نگاه طب روایی از معصومین ع برای تقویت نیروی جنسی

عسلاب خوردن بعد از آمیزش + شانه کردن در غیر حمام + شام خوردن + سعد کوفی بر دندان ها مالیدن + پرخوری ممنوع + اصلاح غلبه خلط خونی و بالاخص اصلاح مزاج + استشمام و ضماد بوی گل خوش طبیعی + حلیم خوری + استفاده از آب خنک ( نه یخجالی ) و شستن آلت تناسلی با آب سرد + کندر خوری و یا جویدن آن + زردک خوری + خربزه خوری + ضماد حنا بر بدن + گیاه مشکک برروی دندانها گذاشتن + شیر با عسل خوردن + کاسنی خوری + پیاز خوری + روغن کندر بر بدن مالیدن + آویشن با نمک در دهان گذاشتن + انجیر خوری + سویق با روغن زیتون خوردن + نوره کشی برای حذف مویهای زیر بغل و روی اندام تناسلی و یا … + کوتاه کردن موی سر + گوشت خوری گوسفند ( گاو و گوساله بشدت نهی شده ) + شیرگاو خوری + ملاعبه مقدمه آمیزش شود تا حق رحم ادا شود + خوردن عسل ها با شیر گاو و یا عسل با مومیایی + خرمای برنی + گوشت گوسفندی با تخم مرغ + سرکه جات مانع جدی نیروی جنسی + ممنوعیت سیب ترش + آمیزش با شکم پر و یا حتی خالی آن تا مرزمرگ مضره


ب : نکات طب سنتی ایرانی برای تقویت نیروی جنسی :

۱= رفع غلبه خلط سرد در کمر و پشت پهلوها با ضماد روغن سیاهدانه به روش آرام و بادکش دو دقیقه ای تا ۲۱ روز براساس تشخیص + و یا روغن مالی اندام تناسلی و یا کشاله رانها متناسب با جنسیت و نیز بادکش یک روز درمیان با حداقل زمان ( خانمهای باردار و پریود دار و دارای زخم در این نواحی ازاین قاعده مستثنی هستند )

۲= رفع تجمع خلط بلغم یعنی سردی و تری و یا خلط سودا یعنی سردی و خشکی از گوارش و….

۳= حذف تغذیه های با مزاج سوداوی یعنی سرد و خشک \ مثل قارچ + بادمجان + روغن نباتی و مایع + چای سیاه و سبز + تنوع کافئین ها و شکلات تلخ و کاکائو و قهوه جات + عدس زیاد + گوشتهای گاو و گوساله + تغذیه فریزری و….

۴= بازنگری درمصرف تغذیه های با مزاج سرد یعنی سرد و تر » مثل ماست + دوغ + ترشیجات و آبلیمو و آبغوره و سرکه جات + مرغ کارخانه ای + ماهی های پرورشی +لبو + میوه جات سرد مثل پرتقال و نارنگی و گیوی مگر با مصلحات آنها+سیب زمینی آب پز + سیرابی + کوکوسیب زمینی + و یا سبزی مثل کاهو و میوه خیار و گوجه + گیاهانی مثل پنج انگشت و عناب و….

۵= مصرف داروهای گیاهان گرم به روش تدریجی و به تفکیک کتناسب با سن و مزاج و توانایی گوارش و میزان انرژی های تلف شده روزانه \\
اسفند شسته با آب میل شده و یا دودش با کندر مفیده + خوردن کندر + خوردن سیاهدانه با عسل + دارچین + بابونه + میخک + شقاقل + جینسینگ + عسل و عسلاب + سورنجان +سنبل الطیب با گل گاوزبان + قولنجان + زیتون + زنجبیل + گرده گل زنبور عسل با عسل و یا ژل رویال زنبور عسل + پیاز + یونجه + آویشن + بادام تلخ + گوشتهای شتر و بلدرچین و بوقلمون و + عسل لقاح خرما + شیر با عسل و یا شیر با خرما + مویز سیاه و یا قرمز روزانه تا چهل دانه بصورت آدامس جویده و در دهان بازی شود


۶= ترکیب کندر دو واحد با سیاهدانه دوواحد با مصطکی یک واحد با عسل چند واحد جمعا روزی سه قاشق .

۷= اسفند با آب چند دست شسته و با یک لیوان آب سرد بدون جویدن قورت داده و تا ۴۰ روز تکرار شود .

۸= تقویت نیروی جنسی برای گرم مزاجان بایستی با مصلحات انجام شود مثلا مصرف خرفه .

مصرف خشکبار بادام شامی با بادام زمینی با بادام درختی شیرین با فندوق با پسته و چلغوز بصورت پودر کرده و همزمان با عسلاب مخلوط و یا بدون عسلاب روزی یک قاشق میل شود .

۹= شیر گاو جوشیده یک لیوان با زرده تخم مرغ محلی و با عسل مخلوط و میل شود ( زیاده روی در مصرف مضر است ) .

۱۰= زرده تخم مرغ محلی را با آرد نخودچی .


۱۱= پیاز با تخم مرغ محلی با روغن زیتون و یا روغن زرد حیوانی از نوع گاوی .

۱۲= نخودآب میل شود یعنی نخودرا خیس کنیم و سپس با همان آب خیس شده ، آن را بپزیم و با یک ادویه ضد نفخ مثل آویشن میل کنیم هفته ای تا سه بار برای تقویت اسپرم و افزایش آب منی سفت و کاهش دردهای اندام تناسلی و تقویت مویرگ های این ناحیه و کاهش آلام بعد از نزدیکی .

۱۳= قلم شتر جوان را پخته و روغن آن را روزی یک قاشق در تغذیه استفاده کنیم در بالا رفتن پلاکن خون بسیار موثراست

۱۴= هلیم ( حلیم ) خوردن

۱۵= حلوای گندم خوردن


۱۶= خاویار

۱۷= مربای گردو

۱۸= خورشتهای گرم مثل فسنجان و خورشت قیمه بدون بادمجان و خورشت بادام درختی

۱۹- سیر خوری برای سرد مزاجان همراه با تغذیه

۲۰= مربای به در صبحانه و همراه با کره گاوی


۲۱= دمنوش طارونه برای متاهل ها روزی یک لیوان

۲۲= ارده با شیره یا با عسل و یا بدون ترکیب بعنوان یک وعده غذایی بسیار موثر و قوی و قوت دهنده مفاصل و تاخیر دهنده یائسگی .

۲۳= دمنوش تخم رازیانه برای بانوان و یا عرق آن و ضد رویش موی زائد بدن خانمها در صورت و سینه و پستانها و روی شکم ( خوردن آن برای بیماران دارای کیست در سینه و یا درد پستان ممنوع ) .

۲۴=پودرسازی گیاه سعد کوفی روزی به اندازه دو گرم با عسل .

۲۵=ازبین بردم موهای زیر بغل و روی اندام تناسلی با تیغ بشدت مضر برای عروق بوده و از مواد نوره ( واجبی ) استفاده شود تا بخارات کثیف تجمیع شده با کمک گاز آرسینیک دار در نوره از منافذ پوستی خارج و به اندام تناسلی قوت بخشیده شود .


۲۶= عسل با دارچین در یک لیوان آب ولرم

۲۷= شیر نارگیل

۲۸= گردو با پنیر در شب هنگام بعنوان یک تغذیه لطیف و مقوی

۲۹= شلغم پخته و یا شلغم پخته با عسل ( بیشتر برای سرد مزاجان کارآئی موثره دارد ) + یا شلغم پخته با پودر آویشن

۳۰= مصرف گوشت شتر برای سرد مزاجان


۳۱= مربای زنجبیل

۳۲= مربای انجیر

۳۳= گوشت گنجشک با رعایت ذبح شرعی

۳۴= کباب برگ گوسفندی با اندکی پودر سماق

۳۵= دوری مطلق از هرگونه دود صنعتی و یا شیمیایی و مواد مخدر و حتی قلیان ها و دخانیات


۳۶=مخلوط دمنوش و یا عرقهای خارخاسک با زنیان با عسل با رعایت تعادل در مصرف

۳۷= مصرف لوبیا در تغذیه برای تقویت اسپرم

۳۸= زیره سیاه برای تقویت اسپرم

۳۹= دوری جدی از سیب ترش بعنوان عقیم کننده و یا نخود فرنگی بعنوان خشک کننده آب منی و عقیم ساز

۴۰= عرق کاسنی با عسل بعنوان یک اسپرم ساز قوی


۴۱= دوری مطلق از البسه و دکوراسیون و کفش سیاه که بشدت در خاموش شدن نیروی جنسی و بیماری مثانه موثرهستند . و برعکس لباسهای قرمز در تهییج نیروی جنسی موثراست بشرطی که فشارخون و ضعف اعصاب تشدید نشود .

۴۲= بازگشت به سنت های اجدادی یعنی گرم نگه داشتن پهلوها و جای نشستن با پشم شتر و شال و آجر داغ و کیسه آبگرم و کرسی ها و دوری از نشستن در روی سرامیک و حتی فرش ماشینی و موکت ها .( آری این بخش برای شما چراها را رقم میزند )

۴۳= بانوان درایام پریودی ازشستن واژینال به هر شکل آن پرهیز کنند تا دیواره داخلی رحم و تخمدان ها و عروق از عفونت و آسیبها درامان بمانند و آسیبی برای باروری شکل نگیرذ .

۴۴= نزدیکی حتما با تغذیه خوری چند ساعت فاصله باشد در غیر اینصورت بواسیر و نفخ شکم و پولیپ ها را در اندام تناسلی تولید کرده اید .

۴۵= خوردن تخم خربزه بدون نمک برای تقویت اسپرم بسیار موثر است .


۴۶= در خوردن انگور فخری و انگورهای قرمز رنگ در فصل آن غفلت نشود و حتی مویزفخری بسیار موثر است .

۴۷= آب زردک ایرانی با عسل و با یک قاشق روغن زیتون بکر بصورت روزانه و ترکیبی در تقویت اسپرم های ضعیف موثر است .

۴۸= مکیدن کندر با مقل ارزق بصورت تفکیکی به اندازه یک نخود در تقویت اسپرم و ازبین بردن عفونتهای تناسلی موثرند و بانوانی که به علل مختلف زایمان و بیماریها در دهانه واژن افتادگی و گشادگی دارنذ سعدکوفی به اندازه یک گرم با عسل روزانه میل کند و یک سعد کوفی را تا چند گرم در آب حل کرده و به دهانه رحم بپاشند تا سستی رفع شود مشروط به آنکه دارای پوست اگزما در این ناحیه نباشند .

۴۹= فلافل خوری بعنوان یک تغذیه برتر در کشورهای عربی در تقویت نیروی جنسی موثر است .

۵۰= ضماد ترکیب روغن زیتون بکر با عسل به روی اندام تناسلی روزی حداکثر تا دوساعت .


۵۱= زنان متاهل فقط برای تقویت متعلقات وازینال در ایام غیر بارداری و عادات ماهانه تا ۱۴ روز میتوانند تا ۲۰ سی سی عسل را با دستگاه اپلیکاتور ( داروخانه ها دارند ) به داخل واژن ریخته و ۲۰ دقیقه تخت دراز کش کرده و سپس بشویند

تاکید میشود این دستور فقط و فقط برای زنان متاهل بوده و برای دختران ممنوع است .

۵۲= برای تقویت آلت تناسلی مطلقا از خودارضایی پرهیز شود پرا که از نظر شرع مقدس حرام و دارای عقوبت است و درصورت خودارضایی بیش از ۵۰ مورد بیماری برای زنان و مردان تا کنون ایجاد کرده است .

۵۳= خوردن گوشت بره گوسفندی توصیه میشه

۵۴= کوتاه سازی مو در تقویت نیروی جنسی بسیار موثر و افزودن موی سر باعث کاهش نیروی جنسی میشه

۵۵= ضرورت استفاده از زردچوبه در تغذیه ها و حذف رب گوجه کارخانه ای و…


۵۶= پوشیدن لباس زیر . شلوارک های چسبان و پلاستیکی آسیب رسان جدی به اندام تناسلی و ایجاد غلظت خون در این نواحی است .

۵۷= مصرف پودر آویشن با نمک در حد متعارف

۵۸= بعد ازنزدیکی و آمیزش و غسل کردن حتما توصیه به خوردن عسل با موم میشود یا حتی عسلاب ، تا سریع جایگزین اسپرم خارج شده شود و از بروز درد در زانوها و یا سردرد و ضعف و ناتوانی جلوگیری شود .

۵۹= پیاده روی + پیاده روی + پیاده روی = این داروی غفلت شده در قرن ۲۱ و زندگی ماشینی است زیرا این نوع ورزش به ماهیچه های اندام تناسلی بشدت قوت میرساند .

۶۰= گیاهی بنام قرص های نر و ماده در عطاری ها وجود دارد بایستی از هرکدام چند دانه را روی آتش قرار داده تا پوست ضخیم آن شکسته و سپس مغزهای این قرص را پودر کرده با نخودچی و زعفران و تخم جعفری … و با نبات و یا عسل میل شود که برای تقویت کمر و سفتی کمر بسیار نافذاست . روزی یک قاشق


۶۱= ترکیب پسته خام با خرما و با مویز باز تاکید میکنم سرد مزاجها از پرندگان هوایی مناطق سردسیر بدون آلودگی هوا مثا گنجشک به ذبح شرعی و یا کبوتر بیشتر تغذیه نمایند

۶۲= استرسها دشمن جدی نیروی جنسی و کاهش دهنده اسپرم هستند .

۶۳= دیابت عامل ضعف نیروی جنسی است بایستی عرق بوقناق بعد از هروعده غذایی تا یک استکان میل شود و یا روغنهای و زفت و زنبق بصورت ترکیبی به کف پاها و آلت تناسلی مالیده شود .

۶۴= کم کاری تیرویید و یا هیپوفیز و یا غلبه ام اس و یا بالا رفتن پرولاکتین خون یعنی غلبه بلغم و یا به عبارتی دیگر غلبه خلط سرد و تر بر بدن است و بایستی با تغییر اصلاح مزاجی بدن را برای نیروی جنسی سالمسازی کنیم .

۶۵= پنج دانه آب پیاز تبریزی قرمز را گرفته و با پنج قاشق عسل به روش آرام حرارت داده و کف آن حذف شود و بعد از هروعذه غذایی چند قاشق میل شود .


۶۶= تخم شاهی با تربچه مخلوط و با چند قاشق عسل به روش آرام حرارت داده و بعد از هروعده غذایی میل شود .

۶۷= پرهیز جدی از مصرف دنبلان گوسفند که شفایی درآن نبوده و خوردنش حرام است.

۶۸= روغن حیوانی گاوی را داغ کرده و با عسل مخلوط و بعنوان یک تغذیه میل شود

ج : افزایش اسپرم بر مبنای طب سنتی :

۱= از منظر طب اهل بیت ع : خوردن انار + اسفند شسته با آب سرد قورت دادن + خوردن میوه به ناشتا با عسل + ضماد نوره به اندام تناسلی + خوردن جوشانده خرنوب

۲= جوانه گندم ۷ قاشق روزانه

۳= ترکیب هل سبز پودرش + دارچین + زنجبیل + هفت مغز خشکبار + پودر نارگیل + عسل روزی تا سه قاشق

۴= روغن زرد گاوی مالیدن و سپس بادکش زیر دل و خط مثانه روزی دو دقیقه

۵= خوردن عرق کاسنی با عسل

۶= تخم مرغ محلی با پیاز با روغن زیتون

۷= حجامت عام براساس شرایط خاص

۸= خوردن عرق طارونه

۹= روزانه یک مشت نخود و کشمش

۱۰= لیسیدن بادام درختی همانند آدامس روزی تا ۱۴ دانه

۱۱= مصرف بذرهای پونجه و کتان و سیاهدانه و کنجد بصورت ترکیبی

۱۲= مصرف دوسین یعنی عسل با سیاهدانه

۱۳= ۴۰ دانه سفیده تخم مرغ محلی با پودر نخود و پیاز و روغن حیوانی گاوی کوکو شود و سپس ۷ بخش شده و برای ۷ روز هم مصرف شود .

۱۴= شربت خاکشیر با آب گرم و عسل به روش ناشتا

۱۵= اراده جدی به ترک تغذیه های مزاج سوداوی و سرد

۶= عسل شکوفه خرما


مشاوره و تعیین وقت حضوری حکیم اسکندری 09122070671 -02632324045 - درمان بیماریها در طب سنتی


مقالات طب سنتی ، درمان بیماریها در طب سنتی ،درمان بیماریهای گوارشی در طب سنتی ، درمان بیماریهای تنفسی در طب سنتی ، درمان بیماریهای غدد در طب سنتی ، درمان بیماریهای قلب و عروق در طب سنتی ، درمان بیماریهای کلیه و مجاری ادراری در طب سنتی ، درمان بیماریهای مغز و اعصاب در طب سنتی ، درمان بیماریهای پوست و مو در طب سنتی ،


خرید و قیمت عسل های اصل و فراورده های عسل


مرکز خرید عطر و رایحه های گیاهی مزرعه سبز اسکندری


مرکز خرید ظروف سنتی سفالی و سنگی مسی


خرید و قیمت آنلاین گلاب اصل و خالص قمصر کاشان سنگین وصادراتی


خرید و قیمت آنلاین محصولات ارایشی و بهداشتی گیاهی


خرید و قیمت آنلاین عرقیات گیاهی اصل و دوآتیشه ، عرق خارمریم،نعناع،گلاب خالص،هل،رزماری،بولاغ اوتی، فراسیون ،خواجه باشی،شوید،جعفری،آویشن،گل همیشه بهار،خارشتر،خارخاسک،گزنه،


خرید و قیمت آنلاین گیاهان دارویی اصل و اعلاء هندی ، کوهی کم یاب و نایاب



تعیین وقت حضوری با حکیم دکتر محمد حامد اسکندری ، درمان بیماری ها در طب سنتی  32324045-026

جهت مشاوره درمان بیماری ها در طب سنتی با شماره مستقیم حکیم اسکندری 09122070671 تماس حاصل فرمایید
و یا در پیام رسان های واتس آپ و ایتا سوالات خود را مطرح نمایید

برای مطالعه بیشتر مقالات طب سنتی بر روی لینک زیر کلیک کنید

مقالات طب سنتی


خرید اینترنتی گلاب های اصل ، خالص ، سنتی و صادراتی 


خرید آنلاین گیاهان دارویی کوهی ( کم یاب و نایاب)


خرید آنلاین عرقیات گیاهی اصل


محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی (مزرعه سبز اسکندری)


فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری


خرید اینترنتی عطر و رایحه های  گیاهی و طبیعی 


خرید اینترنتی روغن های گیاهی و دانه ایی ، درمانی و ماساژ 


خرید اینترنتی ظروف سنتی (ظروف سفالی ، ظروف مسی ، ظروف سنگی)

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا