۰
جایگزین طبیعی قرص ترامادول در طب سنتی

جایگزین طبیعی قرص ترامادول در طب سنتی :

مکانیسم اثر این دارو مانند مسکن‌های مخدر است.

قرص ترامادول دارویی ضعیف‌تر از مورفین و قوی‌تر از بروفن و استامینوفن است و هیچ‌گاه مصرف بیشتر از دو هفته آن برای بیماران تجویز و توصیه نمی‌شود.‌ مکانیسم اثر این دارو مانند مسکن‌های مخدر است.


عوارض مصرف قرص ترامادول

اختلال تعادل، افت فشار، تشنج، علائم یائسگی در زنان، نفخ، ضایعات جلدی و خارش، تکرر ادرار، اختلالات بینایی، یبوست، بی اشتهایی، دردهای مبهم شکمی، حالات عصبی، اختلالات خواب، نگرانی، گیجی، خستگی و ضعف عمومی از جمله عوارض مصرف این قرص است.

مکانیزم اثر مواد مخدر

مصرف افیون یا خشخاش میان مواد مخدر‌ از فراوانی بیشتری نسبت به سایر مواد مخدر برخوردار است؛ افیون یا خشخاش که نام دیگرش” کوکنار” است از نظر طب ایرانی‌، اول گرم است و آخر سرد‌، در واقع افراد معتاد به تریاک با مصرف خشخاش احساس فرح‌بخشی کرده  که به این حالت اصطلاحاً نشئگی می‌گویند؛ بالا رفتن مقدار مواد افیونی و ضد درد جسم از یک حد معین‌، ایجاد نشئگی می‌کند و به همین ترتیب پائین آمدن از یک حد معین آن هم‌، ایجاد خماری می‌کند.

بنابراین از نظر طب ایرانی، نشئگی‌، طبع و مزاجش گرم است و خماری‌، طبع و مزاجش سردی و خشکی است؛ هرگاه سردی در بدن فرد معتاد غالب شود‌، نیاز به ماده مخدر افزون شده و در نتیجه تمایل به مصرف دوباره به آن ماده مخدر بیشتر و بیشتر می‌شود.

روش درمان را جدی بگیرید!

کسانی که فکر می‌کنند روش ترک اعتیاد با بستن و زندانی کردن معتاد پس از گذشت ۳ روز اعتیاد برطرف می‌شود‌، بدانند که چنین نخواهد شد و این فرد هر زمانی که آزاد شود و امکان دسترسی به مواد مخدر پیدا کند، در مصرف آن درنگ نخواهد کرد چون اختیارش دست خودش نیست.

چنین روش‌هایی در مورد یک معتاد یا در واقع یک بیمار‌، نوعی جنایت ناشی از عدم درک و آگاهی نسبت به اعتیاد است که متأسفانه با ساختن یک‌سری فیلم‌ها و القائات نادرست‌، در ذهن مردم و جامعه رسوخ کرده است.

در بسیاری از داروهای ترک اعتیاد که در عطاری‌ها تبلیغ می‌شود، متادون وجود دارد که خود اعتیادآور است؛ داروهای ترک اعتیاد که با تبلیغ ۱۰۰ درصد تضمینی ارائه می‌شود برای ترک اعتیاد مناسب نیست چرا که از چاله به چاه افتادن است.


توصیه طب سنتی برای درمان آثار اعتیاد به جای مصرف قرص ترامادول

اما طب سنتی مقدس ایرانی برای درمان این بیماری پیشنهاداتی دارد که با انجام این پیشنهادات و رعایت تدابیر مورد‌نظر، می‌توان بیمار را از این بلای خانمانسوز نجات داد.

مهم‌ترین پروتکل درمانی‌ برای درمان بیماری اعتیاد و ترک مواد مخدر‌، اراده شخصی شخص بیمار است و چنانچه این عنصر ضروری در شخص بیمار وجود نداشته باشد، انجام هر روش و سیستم درمانی با شکست مواجه خواهد شد.

توصیه و تأکید می‌کنیم برای درمان‌، حتماً از داروهایی استفاده شود که اخلاط فاسد و کثیف را از عمق بدن استخراج کرده و نیز از داروهای مسهل خلط‌ برای خروج بهتر و بیشتر این اخلاط زیان‌آور بهره‌گیری کرد.

لازم به‌ذکر است که بیماران مبتلا به اعتیاد هر روز رأس ساعتی معین مبادرت به مصرف مواد مخدر می‌کنند؛ اگر ساعت مصرف مواد مخدر از حالت منظم به حالت نامنظم تبدیل شود‌، ترک ماده مخدر آسان‌تر و آسان‌تر خواهد بود.


راه‌های درمانی جایگزین قرص ترامادول

برای درمان، ژل برگ آلئوورا را همرا با عسل یا شیره انگور مخلوط کرده هر ۸ ساعت یک قاشق مرباخوری میل شود.

شاخ و برگ درخت اسپند را پودر کنند اما دانه‌های اسپند پودر نشود چون سمی می‌شود‌، از دو گرم تا ۱۰ گرم بسته به‌میزان مصرف شخص‌، شاخ و برگ را کف دست ریخته و کف‌مال کنند و مقداری هم دانه اسپند مخلوط کرده و با انگشت شست خوب نرم کنند و در همان لحظه دانه‌های اسپند نرم شود و بلافاصله خورده شود.

شخص معتاد می‌تواند بدون هیچ‌گونه درد استخوان‌، خماری و … حتی بدون اینکه خانواده خبری از ترک اعتیاد این شخص داشته باشند از شر این مواد افیونی نجات پیدا کند.

۲ قاشق مرباخوری از پودر گیاه افتیمون را با آب پنیر (ماء‌الجبن) مخلوط کرده که با مصرف آن، معده و روده فرد معتاد‌، پاکسازی می‌شود؛ ماءالجبن‌، غواص است و به عمق بافتها نفوذ کرده و اخلاط کثیف و فاسد را خارج و از بدن دفع می‌کند.

بادکش گرم وسیع کل بدن ۱۹‌ــ‌۱۴ جلسه همراه با ماساژ سراسری به‌وسیله روغن سیاهدانه یا زنجبیل یا روغن بادام تلخ انجام شود؛ به‌ازای هر ۷ جلسه بادکش گرم به‌ترتیب: یک بار حجامت عام، ساکرال و ساق پاها انجام شود.

دمنوش گل بابونه، دمنوش گل شقایق نعمانی، دمنوش بذرالبنج، دمنوش مریم‌گلی، دمنوش آویشن + عناب، دمنوش میوه قره‌قات طبق نظر پزشک حاذق طب سنتی به‌جای چای میل شود؛ در هنگام نوشیدن این دمنوشها، مخلوط کردن عسل و آبلیمو توصیه می‌شود


مشاوره و تعیین وقت حضوری حکیم اسکندری 09122070671 -02632324045 - درمان بیماریها در طب سنتی


مقالات طب سنتی ، درمان بیماریها در طب سنتی ،درمان بیماریهای گوارشی در طب سنتی ، درمان بیماریهای تنفسی در طب سنتی ، درمان بیماریهای غدد در طب سنتی ، درمان بیماریهای قلب و عروق در طب سنتی ، درمان بیماریهای کلیه و مجاری ادراری در طب سنتی ، درمان بیماریهای مغز و اعصاب در طب سنتی ، درمان بیماریهای پوست و مو در طب سنتی ،


خرید و قیمت عسل های اصل و فراورده های عسل


مرکز خرید عطر و رایحه های گیاهی مزرعه سبز اسکندری


مرکز خرید ظروف سنتی سفالی و سنگی مسی


خرید و قیمت آنلاین گلاب اصل و خالص قمصر کاشان سنگین وصادراتی


خرید و قیمت آنلاین محصولات ارایشی و بهداشتی گیاهی


خرید و قیمت آنلاین عرقیات گیاهی اصل و دوآتیشه ، عرق خارمریم،نعناع،گلاب خالص،هل،رزماری،بولاغ اوتی، فراسیون ،خواجه باشی،شوید،جعفری،آویشن،گل همیشه بهار،خارشتر،خارخاسک،گزنه،


خرید و قیمت آنلاین گیاهان دارویی اصل و اعلاء هندی ، کوهی کم یاب و نایاب



تعیین وقت حضوری با حکیم دکتر محمد حامد اسکندری ، درمان بیماری ها در طب سنتی  32324045-026

جهت مشاوره درمان بیماری ها در طب سنتی با شماره مستقیم حکیم اسکندری 09122070671 تماس حاصل فرمایید
و یا در پیام رسان های واتس آپ و ایتا سوالات خود را مطرح نمایید

برای مطالعه بیشتر مقالات طب سنتی بر روی لینک زیر کلیک کنید

مقالات طب سنتی


خرید اینترنتی گلاب های اصل ، خالص ، سنتی و صادراتی 


خرید آنلاین گیاهان دارویی کوهی ( کم یاب و نایاب)


خرید آنلاین عرقیات گیاهی اصل


محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی (مزرعه سبز اسکندری)


فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری


خرید اینترنتی عطر و رایحه های  گیاهی و طبیعی 


خرید اینترنتی روغن های گیاهی و دانه ایی ، درمانی و ماساژ 


خرید اینترنتی ظروف سنتی (ظروف سفالی ، ظروف مسی ، ظروف سنگی)

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا