۰
خرید اینترنتی روغن جوجوبا

خواص و فواید روغن جوجوبا در طب سنتی

شاید نام روغن جوجوبا را بر روی کرم ها و لوسیون های پوست دیده باشید.اما این نکته را باید بدانید که روغن جوجوبا همواره دارای خاصیت های شگفت انگیزی برای نرم کننده ی مو و پوست می باشد

روغن جوجوبا از درختچه‌ی جوجوبا یا هوهوبا بومی مناطق جنوب آریزونا، جنوب کالیفرنیا و شمال غربی مکزیک است روغن جوجوبا از گذشته‌های بسیار دور توسط بومیان مناطق آمریکا مصرف دارویی داشته است . روغن جوجوبا یا هوهوبا مایعی روشن و روان است این روغن از آنتی اکسیدان غنی شده است که از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت میکنند .

درختچه جوجوبا در مناطق گرم رشد می کند. روغن جوجوبا موجود در ایران به صورت وارداتی از کشور هایی نظیر : آمریکا ، آریزونا و مکزیک به دست می آید. درخت جوجوبا به علت شرایط خاصی که برای رشد و تولید محصول نیاز دارد،در ایران به محصول نمیرسد. سرخ‌پوستان آمریکا آن را به عنوان درمان زخم و کبودی استفاده می‌کردند.


روغن جوجوبا یا Jojoba oil روغنی است که از دانه های گیاه جوجو با گرفته می شود . این روغن خاصیت های زیادی دارد مانند:

درمان آکنه ، آفتاب سوختگی و زبری پوست البته برخی هم از روغن جوجبا برای ریزش مو استفاده می کنند مانند : روغن آرگان حتی از خواص جالب این روغن این هست که باعث می شود رویش مو تحریک شود و درمان ریزش مو کمتر شود.

امروزه روغن جوجوبا تبدیل به یکی از رایج‌ترین روش‌های درمان آکنه، پسوریازیس، آفتاب‌سوختگی و زبری پوست شده است.

برخی هم برای درمان ریزش مو از این روغن استفاده می‌کنند، چرا که می‌تواند رویش مو را تحریک کند.درمان جوش‌های سرسیاه و سرسفید از خواص جوجوبا است.


این روغن دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهاب است و از رشد باکتری‌های مضر که باعث بروز آکنه در سطح پوست می‌شوند، جلوگیری می‌کند.

روغن جوجوبا از روغن‌های گیاهی مفید برای سلامت پوست و مو است و حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها به ویژه روی و ویتامین ای است .

به‌دلیل خواص فوق‌العاده‌ای که در سلامت پوست و موها دارد، استفاده از آن در لوازم آرایشی و بهداشتی گسترش یافته است


نحوه استفاده از روغن جوجوبا برای چین و چرک های صورت

روغن جوجوبا ۳ ترکیب مهم به نام های ویتامین E ، اسید لینوئیک و آنتی اکسیدان دارد.

این ترکیب در بهبود سلامت پوست ، رفع چین و چروک و کاهش علاوم پیری زودرس بسیار مفید می باشد .

با استفاده از این روغن شما میتوانید تا میزان حداقل ۲۵% از میزان چین و چروک پوست خود بکاهید.

برای بهبود حالات پوست و افزایش تولید ملانین در پوست میتوانید این روغن ها را بایکدیگر ترکیب کنید .

روغن آرگان نیز یکی دیگر از مواد طبیعی شناخته شده در این زمینه بوده که با جوجوبا قابل ترکیب است .

برای این منظور میتوان به صورت شب و روز یا روز در میان به نوبت از روغن ها استفاده کرد .

کافیست یک تکه خیار به طول ۱ اینچ را به همراه ۲/۱ فنجان انگور تازه +۱ قاشق چایخوری عسل +۱ قاشق چایخوری روغن جوجوبا را داخل همزن ریخته تا خمیر نرمی بدست آید .

خمیر بدست آمده را روی گردن و پوست صورت خود قرار دهید . پس از ۲۰ دقیقه صورت و گردن خود را با آب ولرم شستشو دهید . این عمل ۱ مرتبه در هفته انجام گردد


خواص روغن جوجوبا برای پوست و مو

روغن جوجوبا یک مرطوب کننده عالی برای پوست صورت می باشد و این روغن به ‌دلیل خاصیت پاک‌کنندگی که دارد یک شوینده موثر برای پاکسازی پوست و موها و به عنوان مکملی برای پوست عمل می‌کند و باعث بازگشت تعادل روغن طبیعی پوست شده و روغن جوجوبا برای خشکی بیش از حد پوست و به تبع آن برای پیری زودرس پوست مفید هست.

به عبارتی روغن جوجوبا بسیار شبیه سبوم یا چربی طبیعی پوست انسان است و دارای خاصیت ضد قارچی و ضد التهابی می­باشد.

جوجوبا سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید برای بدن به ویژه پوست و ویتامین‌های ای و ب است که بر سلامت پوست و بازسازی سلولهای پوستی موثر می باشند و استفاده از روغن جوجوبا باعث کاهش چین و چروک پوست نتایج تحقیقات نشان داده است، استفاده منظم از این روغن، باعث نوسازی سلول‌های پوستی و کاهش خطوط ظریف چهره شما می‌شود.

جوجوبا به عنوان یک ضد سرطان طبیعی از بروز سرطان پوست براثر تابش اشعه ماورا بنفش خورشید و سایر عوامل آلاینده محیطی پیشگیری می‌کند.

جوجوبا برای موهای خشک و آسیب دیده، کنترل شوره و درمان موخوره از دیگر خواص روغن جوجوبا و مزایای استفاده از آن برای موها است.

همچنین استفاده از این روغن همانند یک آبرسان طبیعی برای موها عمل نموده و به لطافت و زیبایی مو کمک می‌کند.

جوجوبا می‌تواند به عنوان یک شوینده ملایم برای پوست محسوب و ضمن تغذیه و آبرسانی پوست، و آلودگی‌های محیطی و مواد آرایشی را از سطح پوست شما پاک می کند.

مرطوب‌کننده‌هایی که دارای روغن جوجوبا هستند به اشکال مختلف لوسیون مایع، پماد و کرم در بازار به فروش میرسند.

میزان چربی و آب در محصولات آرایشی و بهداشتی جوجوبا باهم تفاوت دارند و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است.

چه زمانی برای استفاده از روغن جوجوبا و کرم های نرم کنده آن مناسب است؟

بهترین زمان برای استفاده از روغن جوجوبا قبل از خواب و بعد از استحمام است. همچنین به‌ منظور محافظت از پوست قبل از آرایش نیز میتوان استفاده کرد.


خرید روغن های گیاهی 

جوجوبا جزء روغن های گیاهی

نرم کننده مو

درمان خشکی پوست سر

جلوگیری و درمان اگزما

تنظیم کننده چربی پوست

از بین برنده چین و چروک پوست


دافع حشرات

درمان آکنه

ازبین برنده ترک پاشنه پا

درمان خشکی و شکنندگی ناخن ها

ازبین برنده سیاهی دور چشم


جوانسازی پوست

نرم کننده پوست

آب رسان قوی پوست

تسریع در رشد مو

از بین برنده سبوم مو


جلوگیری از وز شدن مو

ضد التهاب

از بین برنده جوش های سر سیاه

درمان روزاشیا

ازبین برنده چربی پوست سر


ازبین برنده التهاب های پوستی

ازبین برنده تبخال و زگیل

درمان زخم و جراحت های پوستی

پاک کننده آرایش کل صورت

استفاده به عنوان لوسیون بدن


روغن مخصوص ماساژ

درمان آفتاب سوختگی

درمان باد سوختگی صورت

جلوگیری از سوزش پوست در هنگام اصلاح

نرم کننده لب ها


جلوگیری از ترک های پوستی در هنگام بارداری

پاکسازی پوست سر

درمان موخوره

درخشان کننده مو

تقویت رشد مژه و ابرو


تقویت رشد ناخن

جلوگیری از سرطان پوست

درمان افتادگی پوست

درمان عفونت پای ورزشکاران

درمان اختلال پوستی

کمک به حفظ رنگ مو


برای از بین بردن سیاهی دور چشم چه باید کرد

داشتن پوستی تیره در نواحی اطراف چشم میتواند برای خانمها بسیار آزار دهنده باشد.

از خواص روغن جوجوبا رفع تیرگی دور چشم نام برد. با استفاده از ترکیب صابون بابونه و روغن اصل میتوان به این امر رسید کافیست پس از شستشو صورت خود با صابون بابونه ، آن را به مدت ۱۰ دقیقه با روغن جوجوبا ماساژ دهید.

روغن های طبیعی دیگر که در زمینه روشن شدن پوست مفید هستند با جوجوبا ترکیب می شوند .برای نمونه میتوان روغن های شیرین بیان ، آرگان ، آلوئه ورا ، روغن آووکادو ، هسته آلبالو و هسته انگور را نام برد .

ویتامین های موجود در روغن به بازسازی پوست کمک میکند و باعث روشن شدن پوست می شود ، با مصرف روغن های طبیعی به عنوان تونر و پاک کننده پوست نیز ، سلول های مرده پاکسازی میشوند .

روش اول : کافیست روغن جوجوبا را به مقدار مساوی با اسانس بابونه مخلوط نمایید . سپس ترکیب آماده شده را به زیر چشمان خود چکانده و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ماساژ دهید . سپس باآب گرم شستشو نمایید .

روش دوم : کافیست ۳۰ قطره از روغن را به همراه ۱۰ قطره روغن گلیسیرین و روغن اسطوخدوس و روغن نرولی و۵۰ قطره روغن کرچک مخلوط نمایید.

سپس چند قطره از ترکیب آماده شده را در اطراف چشم خود چکانده و به آرامی ماساژ داده تا جذب گردد . این عمل را شب ها قبل از خواب انجام دهید .


زیبا سازی ناخن با روغن جوجوبا

خانمها همیشه دوست دارند ناخن هایی بلند و زیبا داشته باشند برای همین با پیشنهاد می کنیم اگر دوست دارید ناخن هایی زیبا و جذاب و بلند داشته باشید روغن جوجوبا را مصرف کنید.

روغن جوجوبا دارای ویتامین E است که برای سلامت ناخن و استحکام ناخن مفید است.

معمولا به دلیل خشک شدن و کم آبی بدن ، کناره های ناخن ها سفت و بد حالت می شوند .برای جلوگیری از این موضوع پس از هر بار شستشوی دست ، خصوصا با مواد شوینده ، از روغن جوجوبا استفاده کنید .

این کار به بازگشت چربی مورد نیاز پوست ، جهت جلوگیری از خشکی آن کمک میکند و باعث لطافت ناخن شما می شود.

بهتر است برای عملکرد بهتر روغن جوجوبا ، پیش از استفاده آن را با حرارت غیر مستقیم کمی گرم کنید .


ویتامین های موجود در روغن جوجوبا

جوجوبا ویتامین B کمپلکس دارد

ویتامین‌های گروه ب هم در بدن ما به عنوان آنتی‌اکسیدان عمل می‌کنند. و به بدن کمک می‌کنند تا با رادیکال‌های آزاد مبارزه و از آسیب‌هایی که به سلول‌ها می‌رسانند جلوگیری کند.

ویتامین‌های گروه B برای پوست و تنظیم هورمون‌های بدن بسیار مناسب هستند. برای مثال ویتامین B5 به درمان واکنش‌های پوست در اثر رادیوتراپی کمک می‌کند، سرعت بهبود زخم و بریدگی را بهبود می‌بخشد و همچنین ظهور لک و علائم پیری را به تعویق می‌اندازد.


ویتامین E دارد

ویتامین E در واقع نقش یک آنتی‌اکسیدان را بازی است که با قوی کردن دیواره‌ی مویرگ‌های موجود در پوست، باعث افزایش نرمی و انعطاف‌پذیری پوست می‌شود و مانند یک ماده‌ی مغذی ضد پیری در بدن عمل می‌کند. تحقیقات نشان داده است که ویتامین E به کاهش التهابات هم در بدن و هم پوست کمک می‌کند.

همچینین، خاصیت آنتی‌اکسیدانی ویتامین E در پیشگیری از سرطان به کسانی که در معرض سیگار یا اشعه‌های فرابنقش خورشید هستند کمک می‌کند. این ویتامین در اثر استفاده از طریق لایه‌ی بیرونی پوست جذب می‌شود و می‌تواند در درمان مشکلاتی مانند آفتاب‌سوختگی، که یکی از عوامل سرطان پوست است، مؤثر باشد.

از آنجا که این روغن تکثیر سلولی را سریع می‌کند، در درمان جای زخم، جای جوش و چین و چروک هم مؤثر است. از دیگر خواص ویتامین E می‌توان به توانایی ضخیم کردن موها اشاره کرد که به دلیل تأثیر آنتی‌اکسیدانی و نرم‌کنندگی آن است


چگونه ترک های شکم را از بین ببریم

اگر می خواهید از ترک های بارداری راحت شوید پیشنهاد می کنیم از روغن جوجوبا استفاده کنید روغن خراطین هم مانند روغن جوجوبا برای رفع ترک های بارداری بسیار موثر هست بسیاری از افراد پس از بارداری دچار ترک های پوستی می شوند.

این مشکل به علت کشیدگی پوست در دوران بارداری ایجاد میشود. با مصرف روغن جوجوبا در دوران بارداری میتوان از بروز ترک های پوستی پس از بارداری ، جلوگیری کرد.

ویتامین E فراوان در این روغن های طبیعی از آثار کش آمدن پوست میکاهد و مانع از ترک خوردن آن می شود .

روغن آووکادو نیز به دلیل تاثیر شگفت انگیز در زمینه افزایش الاستیسیته پوست ، مثمر ثمر خواهد بود ، ماسک های مورد استفاده در دوران بارداری را پیش از مصرف کلی ، بر قسمت کوچکی از پوست تست کنید.


بهترین روش درمان آکنه

مسدود شدن منافذ پوست و وجود عفونت های زیر پوستی سبب آکنه میشود.

در بسیاری از مواقع با مصرف مواد آرایشی شیمیایی ، آکنه شما بهبود می یابد. اما آیا بهتر نیست به جای مواد شیمیایی از مواد سنتی استفاده کنیم.

روغن جوجوبا اصل با از بین بردن عفونت های زیر پوستی و منافذ مسدود پوست ، در بهبود آکنه بسیار موثر است.

برای اینکه از شر آکنه ها راحت شوید ، بهتر هست هر روز مقداری از این روغن را بر روی پوست بمالید و پوست را ماساژ دهید سپس با آب سرد بشویید.


چگونه شوره سر را از بین ببریم

در صورتی که می خواهید از شر شوره های سر خود راحت شوید ، میتوانید از خواص روغن جوجوبا اصل نهایت استفاده را ببرید.

این روغن با تنظیم رطوبت پوست و از بین بردن سلول های مرده سطح پوست ، خشکی و شوره سر را درمان میکند.


نحوه ی تنظیم کردن ph پوست

از دیگر خواص روغن جوجوبا می توان به تنظیم کردن ph پوست اشاره کرد ، اگر این پارامتر در محدوده معین و مناسبی قرار نداشته باشد زمینه برای فعالیت عوامل آسیب زا فراهم می شود .

باکتری و به ویژه قارچ ها فرصت رشد و نمو پیدا کرده و باعث انواع بیماری ها و مشکلات پوستی میشوند .

جوش های چرکی و قرمز ، رشد قارچ پوستی و ایجاد لکه های پوستی از پیامد های این مشکل است .

برای اینکه بهتر بتوانید به برسید باید مقدار مساوی از روغن درخت چای و روغن جوجوبا را ترکیب و مصرف کنید .

بین ببرد. کارشناسان معتقدند که قبل از اصلاح کردن از روغن جوجوبا استفاده کنید.

این کار باعث جلوگیری از بریدگی های تیغ و داشتن یک پوستی صاف میشود. همچنین میتوانید آن را بلافاصله بعد از اصلاح به کار ببرید تا پوستتان را نرم و صاف کند.


درمان خانگی آکنه پوستی

روغن جوجوبا اصل به کمک خواص ضد باکتریایی که دارد از بروز هرگونه عفونت بر روی پوست جلوگیری میکند.همچنین این خاصیت باعث میشود ، از نفوذ آلودگی به منافذ پوست جلوگیری شود و دهانه منافذ به تدریج کوچک شوند.علاوه بر این موارد ، روغن جوجوبا دارای طبع سرد ، آرامش بخش و بدون چربی است.

این موارد باعث میشود که این روغن جزو بهترین روغن های بازار برای افراد دارای طبع گرم به شمار آید، نکته مهم پیش از مصرف روغن ، پاکسازی کامل پوست از آلودگی و مواد آرایشی است .برای این منظور از شوینده مناسب پوستتان استفاده کنید و استفاده از تونر را نیز از یاد نبرید .


چگونه موهای براق تری داشته باشیم

اگر می خواهید موهایی داشته باشید که بدرخشد از روغن جوجوبا شرکت طلای طبیعت استفاده کنید روغن جوجوبا با از بین بردن آلودگی های موجود بر روی سطح مو و تنظیم مقدار رطوبت مو به درخشندگی و زیبایی مو کمک شایانی میکند.


خاصیت های روغن جوجوبا‌‌

در ادامه برخی خواص دیگر در مورد این روغن را برای تان قرار می دهیم.


جلوگیری و درمان اگزما

کافیست پنبه آغشته به روغن جوجوبا را روی محل مورد نظر قرار داده . این عمل را ۲ مرتبه در روز انجام دهید .


دافع حشرات

کافیست ۱ قاشق غذا خوری روغن جوجوبا را به همراه ۴ الی ۵ قطره روغن آویشن مخلوط نمایید.


ازبین برنده ترک پاشنه پا

کافیست شب ها قبل از خواب چند قطره از روغن جوجوبا را بر کف پای خود بچکانید و سپس ماساژ دهید تا جذب گردد. سپس جوراب بپوشید . صبح روز بعد کف پاهای خود را با آب ولرم شستشو نمایید .


مشخصات روغن جوجوبا اصل

این روغن کاربردهای بی شماری دارد و می‌توان از آن برای درمان بسیاری از مشکلات استفاده کرد. با این حال مواردی هست باید بتوانید روغن اصل را از روغن جوجوبا تقلبی تشخیص دهید.

تست بوی روغن جوجوبا یکی از بهترین روش های اطمینان از خلوص این روغن قبل از خرید است زیرا روغن جوجوبای خالص و ارگانیک بدون عطر و بو است یا عطر ملایمی دارد.
روغن جوجوبا اصل معمولا به رنگ طلایی ملایم و لطیف است و دلیل بی رنگ بودن، فرایند صنعتی سنگینی است که روی روغن انجام شده و طی آن روغن تصفیه می شود. این در حالیست که روغن جوجوبای طلایی کم رنگ نشان از طبیعی بودن آن است.
روغن اصل اگر به شیوه صحیح تولید شده باشد باید عاری از هر گونه ناخالصی و کاملا شفاف باشد. در برخی موارد روغن های با کیفیت کمتر، دارای ناخالصی هایی هستند که به صورت رسوب در انتهای بطری ته نشین شده یا در کل روغن پراکنده می شود


طرز تهیه ماسک صورت برای شب خانگی

از روغن جوجوبا برای کاهش چین و چروک به شیوه های گوناگونی می توان استفاده کرد ما در شرکت طلای طبیعت چند روش ساده برای استفاده از روغن جوجوبا را پیشنهاد می کنیم :


روش اول

برای از بین بردن خطوط ریز دور چشم ها در یک کاسه کوچک ۳۰ قطره روغن جوجوبا بریزید. سپس به آن ده قطره روغن گلیسیرین، روغن اسطوخودوس، روغن نرولی و ۵۰ قطره روغن کرچک بیفزایید و روغن ها را به خوبی مخلوط کنید.

سپس با انگشت یک قطره از این روغن را به آرامی اطراف چشم بمالید به طوری که روغن با چشم تماس نیابد . هر شب قبل از خواب از این ترکیب استفاده کنید.


روش دوم

برای رفع چین و چروک پوست صورت از روغن جوجوبا به عنوان مرطوب کننده پوست روزانه در طول روز استفاده کنید. ابتدا صورت خود را با آب گرم و پاک کننده های روزمره بشویید و خشک کنید.

سپس بروی یک توپ پنبه ای مقداری روغن جوجوبا بریزید و آن را مانند یک لایه نازک به صورت بمالید اما این روغن نباید بیش از حد باشدو اگر از روغن زیادی روی صورت استفاده کردید ، روغن اضافه را با استفاده از یک گلوله پنبه ای خشک پاک کنید زیرا این روغن سریع جذب پوست می شود.


روش سوم

برای تغذیه پوست در حال پیر شدن از ماسک صورت که حاوی روغن جوجوبا است استفاده کنید.

برای درست کردن این ماسک به موادی مانند یک تکه خیار تازه به طول ۱ اینچ، نصف فنجان انگور تازه، یک قاشق چای خوری عسل و یک قاشق چای خوری روغن جوجوبا نیاز دارید.

همه این مواد را برای ترکیب شدن و تشکیل خمیری نرم در مخلوط کن بریزید واین خمیر را به صورت یک لایه ضخیم روی گردن و صورت بمالیدو بگذارید ۲۰ دقیقه بر روی پوست بماند و سپس پوستتان را با آب ولرم بشویید. برای داشتن پوست نرم و صاف این درمان را یک بار در هفته ادامه دهید.


نکاتی که قبل از استفاده از روغن جوجوبا باید در نظر داشته‌ باشید

این روغن کاربردهای بی شماری دارد و می‌توان از آن برای درمان بسیاری از مشکلات استفاده کرد. با این حال مواردی هست که قبل از استفاده از روغن جوجوبا برای اولین بار باید در نظر داشته ‌باشید:

مطمئن شوید از روغن جوجوبای ۱۰۰ % خالص استفاده می‌کنید و بهترین کیفیت را دارد ( ارگانیک باشد، به شیوه‌ی پرس سرد تهیه شده‌باشد و بوی بسیار ملایمی داشته‌باشد ).

اگر روغن جوجوبا به هر روغن یا ماده‌ی دیگر آلوده شده‌باشد، ممکن است مشکلات پوستی را تشدید کند.

از این روغن به مقدار کم و دفعات زیاد استفاده کنید. مقدار کمی از آن تاثیر زیادی دارد.

پوست باید روغن جوجوبا را کاملا جذب کند و نباید هیچ اثر چربی از آن باقی بماند. اگر این اتفاق نیفتاد استفاده از آن را متوقف کنید.


مشاوره و تعیین وقت حضوری حکیم اسکندری 09122070671 -02632324045 - درمان بیماریها در طب سنتی


مقالات طب سنتی ، درمان بیماریها در طب سنتی ،درمان بیماریهای گوارشی در طب سنتی ، درمان بیماریهای تنفسی در طب سنتی ، درمان بیماریهای غدد در طب سنتی ، درمان بیماریهای قلب و عروق در طب سنتی ، درمان بیماریهای کلیه و مجاری ادراری در طب سنتی ، درمان بیماریهای مغز و اعصاب در طب سنتی ، درمان بیماریهای پوست و مو در طب سنتی ،


خرید و قیمت عسل های اصل و فراورده های عسل


مرکز خرید عطر و رایحه های گیاهی مزرعه سبز اسکندری


مرکز خرید ظروف سنتی سفالی و سنگی مسی


خرید و قیمت آنلاین گلاب اصل و خالص قمصر کاشان سنگین وصادراتی


خرید و قیمت آنلاین محصولات ارایشی و بهداشتی گیاهی


خرید و قیمت آنلاین عرقیات گیاهی اصل و دوآتیشه ، عرق خارمریم،نعناع،گلاب خالص،هل،رزماری،بولاغ اوتی، فراسیون ،خواجه باشی،شوید،جعفری،آویشن،گل همیشه بهار،خارشتر،خارخاسک،گزنه،


خرید و قیمت آنلاین گیاهان دارویی اصل و اعلاء هندی ، کوهی کم یاب و نایاب



تعیین وقت حضوری با حکیم دکتر محمد حامد اسکندری ، درمان بیماری ها در طب سنتی  32324045-026

جهت مشاوره درمان بیماری ها در طب سنتی با شماره مستقیم حکیم اسکندری 09122070671 تماس حاصل فرمایید
و یا در پیام رسان های واتس آپ و ایتا سوالات خود را مطرح نمایید

برای مطالعه بیشتر مقالات طب سنتی بر روی لینک زیر کلیک کنید

مقالات طب سنتی


خرید اینترنتی گلاب های اصل ، خالص ، سنتی و صادراتی 


خرید آنلاین گیاهان دارویی کوهی ( کم یاب و نایاب)


خرید آنلاین عرقیات گیاهی اصل


محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی (مزرعه سبز اسکندری)


فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری


خرید اینترنتی عطر و رایحه های  گیاهی و طبیعی 


خرید اینترنتی روغن های گیاهی و دانه ایی ، درمانی و ماساژ 


خرید اینترنتی ظروف سنتی (ظروف سفالی ، ظروف مسی ، ظروف سنگی)

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا