۰

بهارنارنج :

فصل بهار نزدیک است و در این زمان انواع گل‌ها و گیاهان دارویی شکوفه می‌زنند، در این فصل از گیاهی استفاده کنید که همچون تونری قدرتمند چربی و آلودگی‌های پوستتان را پاک می‌کند. بهارنارنج به شکوفه گل درخت نارنج گفته می‌شود که در فصل بهار عرق آن گرفته می‌شود.

این نوشیدنی خوش طعم و مطبوع در بسیاری از صنایع از جمله عطرسازی و ساخت محصولات آرایشی بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.بهار نارنج هم به صورت مایع نوشیدنی و هم به صورت روغن در بسیاری از زمینه‌های درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله تاثیر بسیار قدرتمند و مثبتی بر روی پوست دارد و برای پاک کردن چربی و آلودگی‌ها از سطح پوست مورد استفاده قرارمی گیرد.بهار نارنج همچنین برای درمان خشکی و التهاب پوست نوزادان مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند مشکلات پوستی آنها را برطرف کند.

روغن بهارنارنج :

از جمله دیگر خواص روغن بهار نارنج می‌توان استفاده از آن به عنوان تسکین دهنده دردهای عضلانی را نام برد.بهار نارنج به دلیل وجود ترکیبات خاص خود می‌تواند برای رفع التهاب و گرفتگی عضلات مورد استفاده قراربگیرید، همچنین از این گیاه خوشبو برای درمان سردرد و تسکین استرس و اضطراب نیز استفاده می‌شود.

مزیت دیگر آن در درخشان کردن پوست و مو است، تنها با اضافه کردن مقداری عرق بهار نارنج به آب حمام خود می‌توانید پوستی نرم مانند ابریشم در طول روز داشته باشید، همچنین می‌توانید از بهار نارنج به همراه چند قاشق غذاخوری عسل و سه لیوان شیرگرم به عنوان یک ماسک بسیار مفید برای زیبا شدن پوست خود استفاده کنید.

اگر از مشکلات دستگاه گوارش و معده رنج می‌برید بهار نارنج معجزه درمان شماست، می‌توانید با مخلوط عرق بهار نارنج با مقداری آب یک محلول درمانی برای رفع اسیدی شدن معده درست کنید و به این ترتیب مشکلاتی، چون ناراحتی و دل درد، سوء‌هاضمه و حتی نفخ معده را از بین ببرید. این نوشیدنی حتی برای برطرف کردن دل درد در نوزادان نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

اگر دچار قرمزی، خارش و سوزش بر روی پوست خود هستید از بهارنارنج کمک بگیرید و پوستتان را با آن ماساژ و سپس آبکشی کنید تا این مشکلات برطرف شود.عطر و بوی شکوفه نارنج و پرتقال بسیار مطبوع است و خاصیت آرامبخشی دارد، این ماده می‌تواند برای درمان بی‌خوابی در افراد مورد استفاده قرار گیرد، برای بهره بردن از این عطر خوشبو مقداری از آن را در یک کاسه آب گرم ریخته در اتاق خواب یا سایر اتاق‌های خانه قرار دهید تا به آرامی‌در کل فضا عطر این گیاه معطر پخش شود و به این ترتیب خوابی آرام و شاد بدست آوریدبهار نارنج برای از بین بردن آفتاب سوختگی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و اکنون در بسیاری از برندهای دارویی و آرایشی در سراسر دنیا از ترکیبات پرتقال و نارنج استفاده می‌شود. برای درمان آفتاب سوختگی تنها کافی است مقداری از عرق یا روغن بهارنارنج را توسط یک گاز پانسمان تمیز روی محل موضع گذاشته تا ویتامین C و خواص آرامبخشی این گیاه معطر التهاب را از بین ببرد.

کارشناسان در عین حال توصیه می‌کنند افراد تنها از محصول طبیعی بهار نارنج استفاده کنند و قبل از مصرف از اصالت آن مطلع شوند.


خرید و قیمت عسل های اصل و فراورده های عسل


مرکز خرید عطر و رایحه های گیاهی مزرعه سبز اسکندری


مرکز خرید ظروف سنتی سفالی و سنگی مسی


مشاوره و تعیین وقت حضوری حکیم اسکندری 09122070671 -02632324045 - درمان بیماریها در طب سنتی


مقالات طب سنتی ، درمان بیماریها در طب سنتی ،درمان بیماریهای گوارشی در طب سنتی ، درمان بیماریهای تنفسی در طب سنتی ، درمان بیماریهای غدد در طب سنتی ، درمان بیماریهای قلب و عروق در طب سنتی ، درمان بیماریهای کلیه و مجاری ادراری در طب سنتی ، درمان بیماریهای مغز و اعصاب در طب سنتی ، درمان بیماریهای پوست و مو در طب سنتی ،


خرید و قیمت آنلاین گلاب اصل و خالص قمصر کاشان سنگین وصادراتی


خرید و قیمت آنلاین محصولات ارایشی و بهداشتی گیاهی


خرید و قیمت آنلاین عرقیات گیاهی اصل و دوآتیشه ، عرق خارمریم،نعناع،گلاب خالص،هل،رزماری،بولاغ اوتی، فراسیون ،خواجه باشی،شوید،جعفری،آویشن،گل همیشه بهار،خارشتر،خارخاسک،گزنه،


خرید و قیمت آنلاین گیاهان دارویی اصل و اعلاء هندی ، کوهی کم یاب و نایاب



تعیین وقت حضوری با حکیم دکتر محمد حامد اسکندری ، درمان بیماری ها در طب سنتی  32324045-026

جهت مشاوره درمان بیماری ها در طب سنتی با شماره مستقیم حکیم اسکندری 09122070671 تماس حاصل فرمایید
و یا در پیام رسان های واتس آپ و ایتا سوالات خود را مطرح نمایید

برای مطالعه بیشتر مقالات طب سنتی بر روی لینک زیر کلیک کنید

مقالات طب سنتی


خرید اینترنتی گلاب های اصل ، خالص ، سنتی و صادراتی 


خرید آنلاین گیاهان دارویی کوهی ( کم یاب و نایاب)


خرید آنلاین عرقیات گیاهی اصل


محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی (مزرعه سبز اسکندری)


فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری


خرید اینترنتی عطر و رایحه های  گیاهی و طبیعی 


خرید اینترنتی روغن های گیاهی و دانه ایی ، درمانی و ماساژ 


خرید اینترنتی ظروف سنتی (ظروف سفالی ، ظروف مسی ، ظروف سنگی)

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا