۰
خرید انلاین روغن های شفافیت پوست

روغن های شفافیت پوست 

چه روغن های گیاهی برای روشن شدن پوست استفاده می شود؟

پوست تاثیر فوق العاده زیادی بر روی زیبایی دارد. پوست صورت همواره در معرض هوای آلوده بوده و استفاده از انواع کرم های آرایشی باعث کدر شدن پوست می شود. بنابراین باید برای مراقبت از موها از انواع روغن های گیاهی استفاده کنید تا با تقویت بافت پوست، زیبایی و درخشانی را به پوست شما بازگردانند.

روغن های گیاهی زیادی برای شفافیت پوست در بازار موجود بوده که می تواند به سرعت پوست شما را براق کند. حال این سوال پیش می آید که کدام روغن های گیاهی برای روشن شدن و براق شدن پوست خانم ها استفاده می شود؟


روغن اسطوخدوس

در داخل گل اسطوخودوس مقدار زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد موجب حفاظت پوست شما می شود. محققان پس از بررسی ویژگی های گیاه اسطوخودوس به تاثیر بسیار این محصول بر روی شفافیت پوست پی برند و از آن زمان از روغن اسطخودوس در بسیاری از کرم های شفاف کننده پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه از رشد و تکثیر باکتری ها بر روی پوست جلوگیری کرده و از این رو برای سفیدی پوست بسیار مفید می باشد.


روغن آلوئه ورا

روغن آلوئه ورا از دیگر روغن های مفید برای پوست می باشد. یکی از عمده ترین دلیل خشکی پوست، کاهش آب پوست است. شما میتوانید با آبرسانی بیشتر با انواع روغن های گاهی، شفافیت پوست خود را برگردانید. افراد معمولا هنگامی که با خشکی و کدری پوست مواجه هستند از ما می پرسند که چه روغن گیاهی برای شفافیت پوست استفاده کنیم  ، روغن آلوئه ورا یکی از بهترین و موثرترین روغن ها برای درخشندگی انواع پوست ها می باشد.

آلوئه ورا با تامین آب مورد نیاز برای پوست به عنوان بهترین آبرسان در بین افراد متخصص زیبایی شناخته شده است. برای استفاده راحت از آلوئه ورا می توانید این محصول را به صورت روغنی تهیه کنید. روغن آلوئه ورا نه تنها آبرسان پوست بوده و آن را درخشان می کند، بلکه باعث از بین رفتن جوش، لکه و چروک پوستی نیز خواهد شد.


خرید روغن های گیاهی 

روغن آووکادو

آووکادو میوه ای استوایی مانند کلابی بوده و پوستی سبز رنگ دارد. این میوه دارای پروتئین، آنتی اکسیدان، چربی و انواع ویتامین ها بوده و باعث حفظ شفافیت پوست می شود. روغن آووکادو به سرعت جذب پوست شده و ویتامین های از بین رفته پوست را تامین می کند و از این طریق زیبایی و شادابی پوست را به شما باز می گرداند.

روغن آووکادو از عصاره چندین میوه آووکادو تشکیل شده که تمامی ویتامین ها و پروتئین ها به صورت فشرده در آن قرار گرفته و با مصرف آن می توانید به سرعت پوستی درخشان و زیبا داشته باشید. برای استفاده از این روغن چند قطره از آن را بر روی پوست قرار داده و با استفاده از آن پوست را ماساژ دهید تا این روغن در تمامی نواحی پوست منتشر شده و با نفوذ در پوست، آن را سفید می کند


روغن هسته انگور

روغن هسته انگور برای شفافیت و روشن شدن پوست توسط بسیاری از مشتریان ما تایید شده است. محلول اسید لینولوئیک موجود در هسته انگور پوست آسیب دیده پوست را ترمیم کرده و از این طریق باعث شفافیت آن خواهد شد. روغن هسته انگور در ساخت بسیاری از کرم های مرطوب کننده مورد استفاده قرار می گیرد. داخل هسته انگور مقدار زیادی چربی وجود داشته که این چربی ها درون روغن های موجود در طلای طبیعت فشرده شده و به سرعت بر روی بافت پوست شما تاثیر می گذارد. همچنین این روغن برای درمان جوش و آکنه و انواع بیماری های پوستی بسیار مناسب می باشد.


روغن جوجوبا

روغن جوجوبامایعی بی بو و طلایی رنگ بوده که از فشرده کردن چندین دانه جوجوبا بدست می آید. این روغن حاوی مقدار بی شماری ویتامین E، مس، روی، سلیس، ویتامین B و … می باشد که این مواد باعث حفظ سلامت پوست و شفافیت آن می شود. روغن جوجوبا با چرب نگه داشتن چربی درون پوست آن را فوق العاده سفید و براق می کند.

این روغن آبرسانی عالی بوده و با مرطوب کردن پوست از پیری زودرس آن جلوگیری کرده و پوستی شاداب و درخشان را به شما هدیه می دهد. روغن جوجوبا کمیاب یوده و در هنگام خرید این محصول باید به کیفیت و اصل بودن آن توجه نمایید تا محصول حاصل شده تاثیر سریع تری بر روی پوست شما داشته باشد


مشاوره و تعیین وقت حضوری حکیم اسکندری 09122070671 -02632324045 - درمان بیماریها در طب سنتی


مقالات طب سنتی ، درمان بیماریها در طب سنتی ،درمان بیماریهای گوارشی در طب سنتی ، درمان بیماریهای تنفسی در طب سنتی ، درمان بیماریهای غدد در طب سنتی ، درمان بیماریهای قلب و عروق در طب سنتی ، درمان بیماریهای کلیه و مجاری ادراری در طب سنتی ، درمان بیماریهای مغز و اعصاب در طب سنتی ، درمان بیماریهای پوست و مو در طب سنتی ،


خرید و قیمت عسل های اصل و فراورده های عسل


مرکز خرید عطر و رایحه های گیاهی مزرعه سبز اسکندری


مرکز خرید ظروف سنتی سفالی و سنگی مسی


خرید و قیمت آنلاین گلاب اصل و خالص قمصر کاشان سنگین وصادراتی


خرید و قیمت آنلاین محصولات ارایشی و بهداشتی گیاهی


خرید و قیمت آنلاین عرقیات گیاهی اصل و دوآتیشه ، عرق خارمریم،نعناع،گلاب خالص،هل،رزماری،بولاغ اوتی، فراسیون ،خواجه باشی،شوید،جعفری،آویشن،گل همیشه بهار،خارشتر،خارخاسک،گزنه،


خرید و قیمت آنلاین گیاهان دارویی اصل و اعلاء هندی ، کوهی کم یاب و نایاب



تعیین وقت حضوری با حکیم دکتر محمد حامد اسکندری ، درمان بیماری ها در طب سنتی  32324045-026

جهت مشاوره درمان بیماری ها در طب سنتی با شماره مستقیم حکیم اسکندری 09122070671 تماس حاصل فرمایید
و یا در پیام رسان های واتس آپ و ایتا سوالات خود را مطرح نمایید

برای مطالعه بیشتر مقالات طب سنتی بر روی لینک زیر کلیک کنید

مقالات طب سنتی


خرید اینترنتی گلاب های اصل ، خالص ، سنتی و صادراتی 


خرید آنلاین گیاهان دارویی کوهی ( کم یاب و نایاب)


خرید آنلاین عرقیات گیاهی اصل


محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی (مزرعه سبز اسکندری)


فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری


خرید اینترنتی عطر و رایحه های  گیاهی و طبیعی 


خرید اینترنتی روغن های گیاهی و دانه ایی ، درمانی و ماساژ 


خرید اینترنتی ظروف سنتی (ظروف سفالی ، ظروف مسی ، ظروف سنگی)

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا