۰
خرید روغن های گیاهی ، تولید روغن های گیاهی به روش بن ماری

ویتامین C یکی از ویتامین های ضروری برای بدن محسوب می شود و نبود آن می تواند مشکلاتی را برای بدن به دنبال داشته باشد.

ویتامین سی تاثیر فوق العاده بالایی بر روی بدن داشته و وجود آن برای سلامتی بدن ضروری می باشد. گیاهان و میوه جات منبع خوبی از ویتامین سی هستند و با مصرف این دو گروه غذایی می توانید نیازهای بدن خود را برطرف کنید.

امروزه برای تامین سریع برخی از ویتامین های مورد نیاز برای بدن می توانید از روغن های گیاهی استفاده نمایید. روغن گیاهی حاوی ویتامین C شامل گیاهان و میوه هایی می شوند که ویتامین سی به صورت فشرده در آنها ذخیره شده است و شما می توانید با مصرف موضعی این روغن ها، ویتامین C مورد نیاز برای بدن خود را تامین کنید


علائم کمبود ویتامین C در بدن

کبودی سریع پوست

شکنندگی و خشکی مو

التهاب لثه ها

تاخیر در بهبود زخم

خونریزی لثه ها

خون دماغ شدن

مشاهده نقطه قرمز بر روی پوست

ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن

تورم در مفاصل

افزایش وزن


انوع روغن گیاهی حاوی ویتامین C

امروزه روغن های گیاهی بسیاری به بازار عرضه شده اند تا ویتامین سی مورد نیاز بدن شما را تامین کنند. نوع روغن گیاهی رایج برای تامین ویتامین سی بدن عبارت است از:


روغن پرتقال

از جمله اصلی ترین خواص معجزه آسای روغن پرتقال می توان به بهبود سرماخوردگی اشاره کرد. در زمستان ها تنها با مصرف چند قطره از روغن پرتقال می توانید سیستم ایمنی بدن خود را در برابر سرماخوردگی تقویت کنید.

روغن پرتقال سرشار از ویتامین C بوده و با هر گونه آکنه، لک و جوش مبارزه می کند و باعث ایجاد پوستی شفاف و زیبا می شود. برای استفاده از روغن پرتقال یک قطره از آن را با آب رقیق کرده و بر روی پوست صورت خود بگذارید و تاثیر آن را به سرعت مشاهده کنید.


روغن گیاه نسترن وحشی

گیاه نسترن وحشی درختچه ای کوچک با برگ های صورتی و یا سفید است. این گیاه دارای مقادیر بسیار زیادی ویتامین C بوده و به مقدار قابل توجهی سیستم ایمنی شما را قوی می کند. یا مصرف روغن گیاه نسترین وحشی نه تنها سلامت بدن خود را تضمین می کنید، بلکه پوستی سالم و شفاف نیز خواهید داشت. توجه داشته باشید که روغن نسترن وحشی مقدار زیادی ویتامین سی را در خود جای داده به همین دلیل نباید در مصرف آن زیاده روی کنید.


روغن هسته زردآلو

کمبود ویتامین C به شکل علائم مختلفی خود را در بدن نشان می دهد. کمبود این ویتامین در بدن ممکن است برای شما دردرسر ساز شود به همین دلیل باید پیش از بروز این مشکل با استفاده از انواع روغن های گیاهی حاوی ویتامین C این ویتامین پرارزش را در بدن خود تقویت کنید.

روغن هسته زردآلو منبعی غنی از ویتامین C بوده و تنها مصرف چند قطره از آن می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی بدن شما داشته باشد. ویتامین C تاثیر شگفت انگیزی بر روی تقویت سیستم ایمنی بدن داشته و باعث حفظ مقاومت بدن در برابر انواع ویروس ها و مریضی ها می شود.


روغن جعفری

ویتامین C موجود در سبزیجات تازه بسیار زیاد است و شما می توانید با مصرف روزانه سبزیجات تازه خصوصا جعفری مقدار زیادی از کمبود ویتامین سی بدن خود را تامین کنید. در صورتی که نمی توانید به صورت روزانه جعفری خریداری کنید و یا مصرف آن برای شما سخت است، روزی دو الی سه قطره از روغن جعفری را مصرف کنید. وجود ویتامین C در بدن باعث پیشگیری از بیماری سرطان می شود به همین دلیل پزشکان همواره بر مصرف سبزی و میوه جات حاوی ویتامین سی تاکید دارند.


روغن هویچ

بدن انسان قادر به تولید ویتامی C نیست و حتی نمی تواند این ویتامین را در بدن ذخیره نماید. به همین دلیل شما باید این ویتامین را به صورت مرتب در برنامه های روزانه خود قرار دهید. هویچ یکی از میوه های غنی از ویتامین C بوده که مصرف آن کمک بسیار زیادی به تامین ویتامین مورد نیاز بدن شما خواهد کرد.

از آن جا که این میوه در هر فصلی در دسترس نیست شما می توانید ازروغن هویچ استفاده کنید. روغن هویچ دارای مقدار فشرده ای ویتامین C بوده و تاثیر شگفت انگیزی بر روی تامین ویتامین سی مورد نیاز بدن شما دارد.


فواید و خواص روغن گیاهی حاوی ویتامین C برای بدن

سلامت و زیبایی پوست

بهبود جذب مواد معدنی

مقابله با رادیکال های آزاد

مبارزه با آنفولانزا و سرماخوردگی

کمک به درمان سرطان

تقویت سیستم ایمنی بدن

کاهش خطر سکته مغزی

بهبود عملکرد فیزیکی


مشاوره و تعیین وقت حضوری حکیم اسکندری 09122070671 -02632324045 - درمان بیماریها در طب سنتی


مقالات طب سنتی ، درمان بیماریها در طب سنتی ،درمان بیماریهای گوارشی در طب سنتی ، درمان بیماریهای تنفسی در طب سنتی ، درمان بیماریهای غدد در طب سنتی ، درمان بیماریهای قلب و عروق در طب سنتی ، درمان بیماریهای کلیه و مجاری ادراری در طب سنتی ، درمان بیماریهای مغز و اعصاب در طب سنتی ، درمان بیماریهای پوست و مو در طب سنتی ،


خرید و قیمت عسل های اصل و فراورده های عسل


مرکز خرید عطر و رایحه های گیاهی مزرعه سبز اسکندری


مرکز خرید ظروف سنتی سفالی و سنگی مسی


خرید و قیمت آنلاین گلاب اصل و خالص قمصر کاشان سنگین وصادراتی


خرید و قیمت آنلاین محصولات ارایشی و بهداشتی گیاهی


خرید و قیمت آنلاین عرقیات گیاهی اصل و دوآتیشه ، عرق خارمریم،نعناع،گلاب خالص،هل،رزماری،بولاغ اوتی، فراسیون ،خواجه باشی،شوید،جعفری،آویشن،گل همیشه بهار،خارشتر،خارخاسک،گزنه،


خرید و قیمت آنلاین گیاهان دارویی اصل و اعلاء هندی ، کوهی کم یاب و نایاب



تعیین وقت حضوری با حکیم دکتر محمد حامد اسکندری ، درمان بیماری ها در طب سنتی  32324045-026

جهت مشاوره درمان بیماری ها در طب سنتی با شماره مستقیم حکیم اسکندری 09122070671 تماس حاصل فرمایید
و یا در پیام رسان های واتس آپ و ایتا سوالات خود را مطرح نمایید

برای مطالعه بیشتر مقالات طب سنتی بر روی لینک زیر کلیک کنید

مقالات طب سنتی


خرید اینترنتی گلاب های اصل ، خالص ، سنتی و صادراتی 


خرید آنلاین گیاهان دارویی کوهی ( کم یاب و نایاب)


خرید آنلاین عرقیات گیاهی اصل


محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی (مزرعه سبز اسکندری)


فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری


خرید اینترنتی عطر و رایحه های  گیاهی و طبیعی 


خرید اینترنتی روغن های گیاهی و دانه ایی ، درمانی و ماساژ 


خرید اینترنتی ظروف سنتی (ظروف سفالی ، ظروف مسی ، ظروف سنگی)

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا