قوانین و مقررات خرید از  فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری

کاربر و مشتری گرامی؛ از اینکه  فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری را برای تامین کالا مورد نیازتان انتخاب کرده‌اید، بسیار خرسندیم. مجموعه مدیریت و کارکنان فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با ارایه خدماتی با کیفیت، تجربه‌ای متفاوت و مطلوب از یک خرید اینترنتی را برای شما رقم بزنند. و احساس خوبی از یک خرید اینترنتی را در شما بوجود بیاورند.

در راستای ایجاد شفافیت در خصوص تعهدات متقابل فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری  و کاربران، مجموعه‌ای از قوانین تدوین شده است که در ادامه به آگاهی شما می‌رسد. خواهشمند است، این قوانین را مطالعه نمایید و سپس با آسودگی خیال نسبت به بهره‌مندی از خدمات فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری  اقدام کنی  .

قوانین عمومی

تمامی اصول اساسی حاکم بر فعالیت دکمه ها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنند‌گان است و هر دو طرف (مزرعه سبز اسکندری و کاربران یا همان مشتریان) نسبت به انجام تکالیف خود بر اساس قوانین جاری کشور متعهد هستند. تمامی کالاهای این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. همچنین در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است .

مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری  اقدام کند.

همچنین از آنجا که فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری  ک وب‌سایت خرده‌ فروشی آنلاین برای مشتری یا کاربر مصرف کننده است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری  ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری برای اعضای وب سایت ایمیل ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که سرویس ارسال پیامک (اس ام اس) برای فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری  در حال حاضر فعال نیست و در صوت فعال شدن از طریق همین صفحه اعلام می شود. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری  است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به فروشگاه اینترنتی مزرعه سبز اسکندری  اطلاع دهید.